Campagne Snorfiets op de rijbaan in Utrecht


Loading

Campagne Snorfiets op de rijbaan in Utrecht

Fotografie-, film- en aminatiecampagne ‘snorfiets op de rijbaan’

Animaties en short movies trekken de aandacht van jongeren op social media

De onverwachte beweging in de beelden maakt de foto-animatie en short movie tot een middel bij uitstek om de aandacht te trekken van bezoekers en publiek. De hoge attentiewaarde leent zich geweldig voor Social Media stories en posts. De beweging intrigeert en zorgt daardoor voor meer aandacht dan gewone foto’s of video’s.

Abri campagne op de reclameborden langs de rijbaan en in de bushokjes

Om de social media campagne te versterken wordt er ook gebruik gemaakt van reclamefotografie posters die exact dezelfde look en feel hebben als de social media stories. Dit zorgt voor herkenbaarheid en verduidelijking van de camapgne. Zo kan niemand deze campagne missen.

Interview filmpjes voor de website van de gemeente Utrecht

De gemeente informeert deze boodschap ook via de website door middel van filmpjes. Korte interviews van snorfietsers die positieve punten benadrukken voor hun verplaatsing naar de rijbaan.

Ook professionele gecombineerde beeldmedia nodig?
Klik op een van de opties hieronder voor direct contact:

About Patrick Siemons

  •