Reclamefotografie


Reclamefoto geeft spanning aan tekst en boodschap

Het beeld is misschien wel het belangrijkste onderdeel bij een reclamecampagne. In het ideale geval werken strategie en creatie met de copywriter en de fotograaf in een team samen voor de opdrachtgever. Het resultaat is dan een reclamecampagne, waarin tekst en beeld samen een spannend geheel vormen. Onderling versterken ze elkaar, waardoor de boodschap overkomt en ook beklijft. Een goede reclamefoto blijft intrigeren en verveelt daardoor nooit.

Beeldmateriaal dat aansluit bij de propositie

Tamara Kamerman, marktingmanager van Club Pellikaan vertelt waarom ze kiest voor Patrick Siemons: ‘Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het resultaat, maar wat ik ook fijn vind aan het werken met Patrick Siemons is zijn ongedwongen manier waarop hij met mensen omgaat. Hij weet mensen snel op hun gemak te stellen. Dat zie je goed terug in de foto’s die Patrick onlangs voor ons heeft gemaakt. Er zijn veel kinderen gefotografeerd en het ongedwongen plezier straalt er van af. Het beeldmateriaal sluit volledig aan bij onze propositie, de aanpassingen in de huisstijl en vernieuwde website.’

Ook professionele campagne fotografie nodig?
Klik op een van de opties hieronder voor direct contact: