Reclamefotografie geeft spanning aan tekst en boodschap
Het campagnebeeld is misschien wel het belangrijkste onderdeel bij een reclamecampagne. In het ideale geval werken het reclamebureau, met de copywriter en de fotograaf in een team samen voor de strategie en creatie. Het resultaat is dan een reclamecampagne, waarin tekst en de reclamefoto samen een spannend geheel vormen. Onderling versterken ze elkaar, waardoor de reclameboodschap overkomt en ook beklijft. Een goede reclamefotograaf zorgt iedere keer voor een campagnefoto die blijft intrigeren en nooit verveelt.
Beeldmateriaal dat aansluit bij de propositie
Tamara Kamerman, marktingmanager van Club Pellikaan vertelt waarom ze kiest voor Patrick Siemons: ‘Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het resultaat, maar wat ik ook fijn vind aan het werken met Patrick Siemons is zijn ongedwongen manier waarop hij met mensen omgaat. Hij weet mensen snel op hun gemak te stellen. Dat zie je goed terug in de foto’s die Patrick onlangs voor ons heeft gemaakt. Er zijn veel kinderen gefotografeerd en het ongedwongen plezier straalt er van af. Het beeldmateriaal sluit volledig aan bij onze propositie, de aanpassingen in de huisstijl en vernieuwde website.’
Ook professionele reclamefoto’s nodig?
Klik op een van de opties hieronder voor direct contact:
MULITMEDIA TREKT DE AANDACHT
De onverwachte beweging in de beelden maakt de foto-animatie techniek Cinemagraph tot een middel bij uitstek om de aandacht te trekken van bezoekers en publiek. De hoge attentiewaarde van een animatiefoto leent zich voor toepassingen in winkels, beurzen en etalages, maar ook op een website of in een nieuwsbrief. De beweging intrigeert en zorgt daardoor voor meer aandacht dan andere foto’s.
