Multimedia trekt de aandacht
De onverwachte beweging in de beelden maakt de foto-animatie techniek Cinemagraph tot een middel bij uitstek om de aandacht te trekken van bezoekers en publiek. De hoge attentiewaarde van een animatiefoto leent zich voor toepassingen in winkels, beurzen en etalages, maar ook op een website of in een nieuwsbrief. De beweging intrigeert en zorgt daardoor voor meer aandacht dan andere foto’s.
Toepassingen van foto-animatie en film
De mulimedia techniek biedt legio mogelijkheden. Zo werken we voor merken in de automotive en in beauty and fashion. Een bijzondere toepassing is de fashionfilm. Hier wordt aan een modecollectie een extra beleving in de vorm van een verhaal toegevoegd. Alles wordt in één shoot geproduceerd, waardoor de kosten beperkt blijven en de toepassingsmogelijkheden enorm zijn. Vooral bij narrow casting is deze techniek populair, door de beelden zowel online als offline te presenteren, instore en outdore.
Fotografie, Belevingsfilm en Animatie Fine grande piece jewelry
Animatie:
TV commercial en Campagne Fotografie voor verzekeraar ProLife
Thema van de uitingen: Zorg die wordt gegeven vanuit naastenliefde. De meerwaarde van christelijke zorg ontstaat in situaties waarbij geloof en zorg elkaar raken. Bijvoorbeeld bij ingrijpende gebeurtenissen in uw leven. Dan is het belangrijk dat de zorgverlener begrijpt waarom u bepaalde keuzes maakt. Zo krijgt u de zorg die aansluit bij uw identiteit. Wij zorgen ervoor dat christelijke zorg beschikbaar is. En helpen u graag bij het vinden van deze zorg.